/تحلیلی

تبلیغات جستجوی پولی چیست؟

افرادی که به صورت آنلاین جستجو می کنند به دنبال چیز خاصی هستند و بر روی اولین نتیجه ای که فکر می کنند مفیدترین نتیجه برای آنها خواهد بود کلیک می کنند.

ممکن است فکر کنید: "من قبلاً در نتایج ارگانیک در موتورهای جستجو ظاهر شده ام. چرا باید برای تبلیغات نیز پول بپردازم؟"

خوب ، سه دلیل اساسی وجود دارد:

  • به طور متوسط ، تبلیغ کنندگان به ازای هر 1 دلار که در Google Ads خرج می کنند 8 دلار درآمد کسب می کنند.
  • تبلیغات در موتورهای جستجو شما را از رقبایی که ممکن است با شرایط تجاری شما دارند تبلیغ می کنند محافظت کند.
  • تبلیغات جستجو در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بر بالای نتایج ارگانیک ظاهر می شوند.
  • تبلیغات جستجوی پولی این امکان را به تبلیغ دهندگان می دهد تا توجه مخاطبان خود را به شکلی هدفمند بیشتر از جستجوی ارگانیک جلب کنند.

همچنین تبلیغات جستجو به شما امکان می دهد خواسته ها و نیازها مشتریان بالقوه ی خود را پیش بینی کرده و تبلیغات کاملاً متنی را آنها ارائه دهید. با گذشت زمان ، تجزیه و تحلیل تبلیغات جستجوی شما می تواند به شما کمک کند آن تبلیغات را تجزیه و تحلیل و بهبود دهید تا حتی به افراد بیشتری برسد.

اما Google از کجا می داند چگونه تبلیغ مناسب را به شخص مناسب ارائه دهد؟ اینجاست که کلمات کلیدی وارد عمل می شوند. کلمه کلیدی یک کلمه یا عبارت است که کسی برای توصیف آنچه در جستجو نیاز دارد استفاده می کند. اساساً ، تبلیغات در سیستم عامل های جستجو از قابلیت های هدف یابی موجود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند جمعیت و موقعیت مکانی استفاده می کند و آن را با افزودن کلمات کلیدی لایه بندی می کند.

(لینک یکی از مطالب وبلاگ) شاید مایل به خواند این مقاله هم باشد:

هنگامی که یک کاربر گوگل در قسمت جستجو یک پرس و جو را تایپ می کند ، Google طیف وسیعی از نتایج را با هدف جستجوگر برمی گرداند. کلمات کلیدی مطابق با خواسته جستجوگر هستند و پرسش آنها را برآورده می کنند. شما بر اساس کدام کلیدواژه ها می خواهید تبلیغ خود را نمایش دهید؟

تحقیقات کلمات کلیدی برای تبلیغات پولی به همان اندازه که برای جستجوی ارگانیک اهمیت دارد نیز مهم است. دلیل آن این است که گوگل تبلیغ شما را با کلمات کلیدی شما بر اساس کلمات کلیدی انتخابی شما مطابقت می دهد. هر گروه تبلیغاتی که در کمپین خود ایجاد می کنید ، مجموعه کوچکی از کلمات کلیدی را هدف قرار می دهد و Google بر اساس آن انتخاب ها ، تبلیغ شما را نمایش می دهد.

بیایید بگوییم شخصی در حال نقل و انتقال به خانه دیگری است و به دنبال یک خانه مناسب است. بنابراین او وارد Google می شود و می گوید "چه کسی بهترین موارد را دارد". وی با جستجوی "بهترین موارد مسکن" نتیجه ای را برای تبلیغ دهندگان مشاهده می کند که کلمات کلیدی مانند "مشاوران مسکن" و "محرک های دارای بالاترین امتیاز" را هدف قرار می دهند.

بنابراین چگونه کلمات کلیدی خود را انتخاب می کنید؟

(لینک یکی از مطالب وبلاگ) شاید مایل به خواند این مقاله هم باشد:

کلمات کلیدی معمولاً تحت دو دسته قرار می گیرند: مارک و غیره برند کلمه کلیدی برند کلمه یا عبارتی است که شامل نام یا تغییرات نام تجاری است. کلمات کلیدی مارک و غیر برند در استراتژی تبلیغات دیجیتال شما نقش دارند. کلمات کلیدی مارک به شما کمک می کنند تا از برند خود در برابر تبلیغات رقیب خود محافظت کنید.

اگر کمپین های تبلیغاتی را برای کلمات کلیدی بر اساس مارک اجرا نکنید ، کسب و کار خود را در معرض از دست دادن بازدید وب سایت نسبت به رقابتی که کلمات کلیدی نام تجاری شما را پیشنهاد می دهند ، قرار می دهید. کلمات کلیدی غیر مارک تجاری نیز نقش دارند. کلمات کلیدی غیر مارک به شما امکان می دهد به مخاطبان جدیدی که با نام تجاری شما ناآشنا هستند دسترسی پیدا کنید.

وقتی صحبت از زمان نمایش تبلیغ شما می شود ، فقط نمی خواهید گروه خاصی از کلمات کلیدی را انتخاب کنید و تنها وقتی این کلمات کلیدی وارد موتور جستجو می شوند تبلیغ نشان داده شود. این همان جایی است که نوع تطابق وارد می شود. از آنجا که بی نهایت روش وجود دارد که مردم می توانند برای یک اصطلاح جستجو کنند ، Google چهار روش را برای انتخاب به شما می دهد: مطابقت دقیق ، مطابقت عبارت و مطابقت گسترده. به علاوه ، شما می توانید از اصلاح کننده متناسب گسترده و کلمات کلیدی منفی برای بهینه سازی محل تحویل تبلیغات خود استفاده کنید.

(لینک یکی از مطالب وبلاگ) شاید مایل به خواند این مقاله هم باشد:

بیایید نگاهی به هر چهار مورد بیندازیم:

مطابقت دقیق: یعنی یک کلمه کلیدی که دقیقاً مطابقت داشته باشد ، تبلیغات شما فقط درصورتی نمایش داده می شود که عبارت جستجو شامل آن کلمه کلیدی دقیق باشد یا یک تفاوت بسیار نزدیک داشته باشد. کلمات کلیدی مطابقت دقیق در [ ] احاطه شده اند.

مطابقت عبارت: کلمه کلیدی تنظیم شده بر روی عبارت مطابقت دارد اگر عبارت جستجو شامل همان ترتیب کلمات باشد ، تبلیغ شما را نمایش می دهد ، اما همچنین می تواند حاوی کلمات اضافی باشد. کلمات کلیدی منطبق عبارت در " " احاطه شده اند.

تطابق گسترده: یک کلمه کلیدی تنظیم شده برای تطبیق گسترده ، تبلیغ شما را هنگامی نمایش می دهد که عبارت جستجو شامل هر ترکیب یا برخی ترکیبات یا تغییرات کلمات در کلمه کلیدی شما ، به هر ترتیب باشد. کلمات کلیدی تطبیق گسترده هیچ علامتی را شامل نمی شوند.

اصلاح کننده تطابق گسترده: اصلاح کننده تطبیق گسترده به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را انتخاب کنید که برای نمایش آگهی شما باید در درخواست جستجو گنجانده شوند. کلمات کلیدی با اصلاح کننده مطابقت گسترده از علامت + استفاده می کنند.

کلمات کلیدی منفی: نمایش تبلیغات شما در جستجوهای با این اصطلاح کلمات کلیدی منفی شامل علامت - منهای است.

گوگل در مقابل بینگ و یاهو

چند سیستم عامل تبلیغاتی برای جستجو وجود دارند ، از جمله Google ، Bing و Yahoo اما گوگل با کمترین استفاده از موتور جستجوی موجود است. با 3.5 میلیارد جستجو در روز ، بیش از 70 درصد کل جستجوهای روزانه در سراسر جهان در Google انجام می شود. گوگل هر روز شش برابر بیشتر از Bing و Yahoo جستجو می کند. اما این بدان معنا نیست که شما باید تبلیغات در این موتورهای جستجوی دیگر را فراموش کنید. در برخی موارد ، شما می توانید با صرف هزینه کمتری برای تبلیغات بینگ و یاهو ، نتایج چشمگیری را بدست آورید ، زیرا رقابت کمتری از نظر تبلیغ کنندگان وجود دارد.

توصیه من این است که به جستجوی ترافیک ارگانیک خود بپردازید تا تشخیص دهید بینگ یا یاهو برای کلمات کلیدی یا موضوعات خاص میزان قابل توجهی از ترافیک را دارند یا نه. این ممکن است نشان دهد که تبلیغات برای آن کلمات کلیدی در Bing یا Yahoo سودآور باشد.

صرف نظر از اینکه در کجا تبلیغ می کنید ، خبر خوب این است که تبلیغات در همه این موتورهای جستجو کم و بیش کار می کند و یک شکل هستند. بنابراین دانستن چگونگی تبلیغات در یک مورد ، تبلیغات در دیگر موتورها را آسان می کند. (لینک یکی از مطالب وبلاگ) شاید مایل به خواند این مقاله هم باشد:

تبلیغات بومی

پلتفرمهایی مانند BuzzFeed و The Dodo تقریباً هر روز در شبکه های اجتماعی با محبوبیت محتوا تولید می کنند. آنها با کمک به برند های دیگر در انجام این کار نیز درآمد کسب می کنند. برندها به این ناشران برای ساخت پست ها و فیلم هایی که از فرم وایرال ناشران پیروی می کنند ، هزینه پرداخت می کنند. آنها همچنین به ناشران پول می دهند تا این محتوای حمایت شده را از طریق رسانه های اجتماعی و وب سایت خود بین مخاطبان گسترده خود توزیع کنند. در واقع علاوه بر موتورها و پلتفورمهای جهانی، امکانات بومی نیز می توانند کارساز باشند.

با استفاده از این امکانات محلی، می توانید از مهارت تحریریه و مخاطبانشان نیز استفاده کنید تا به برند شما کمک کنند داستان های جذابی برای بینندگان پرشمارتر تعریف کنند. در طی مراحل خلاقیت ، شما با ناشران همکاری خواهید کرد تا محتوای مورد حمایت مالی را که یکی از موضوعات اصلی آنها را پوشش می دهد و مانند یک محتوای معمولی در وب سایت ناشر است ، تهیه کنید.

به این ترتیب ، حتی اگر پست شما از نظر فنی تبلیغاتی باشد ، اما تجربه مرور مخاطبان آنها را مختل نخواهد کرد. آنها از خواندن پست شما لذت خواهند برد و احساس نمی کنند شما یا ناشر برای آنها تبلیغ می کنید. این کار شما را در معرض دید بسیار گسترده و درگیر کننده قرار می دهد و طرفداران جدیدی را به سمت برند شما جذب می کند.

برای مارک ها ، همکاری با انتشار دهندگان برجسته می تواند خلاقیت های بی سابقه ای را ایجاد کند تا به آنها کمک کند مخاطبانشان را جلب کرده و تعامل را افزایش دهند - 31٪ از خوانندگان می گویند پس از مشاهده تبلیغات بومی خود ، احتمال خرید از یک مارک بیشتر است. به عنوان مثال ، T Brand Studio ، تجارت تبلیغات بومی نیویورک تایمز ، پست هایی با حمایت مالی تهیه کرد که به اندازه برخی از مقاله های با عملکرد بالا nytimes.com جذابیت بیشتری را به خود جلب کرد.

(لینک یکی از مطالب وبلاگ) شاید مایل به خواند این مقاله هم باشد:

تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی موضوعی بحث برانگیز در جامعه بازاریابی دیجیتال است. تقریباً 25 سال است که تبلیغ کنندگان با فریب کاربران اینترنت برای کلیک کردن بر روی تبلیغات گمراه کننده ، از آنها سواستفاده کرده اند - برخی از تبلیغاتهای مخرب ، حتی رایانه افراد را به ویروس آلوده کرده اند. به راحتی می توان فهمید که چرا افراد دچار کوری بنر شده اند و نمی توانند بارگیری تبلیغاتهای نمایشی را متوقف کنند: تبلیغات نمایشی پرشمارند، گیج کننده اند و معمولاً بی ربط اند.

با این وجود ، در طرف دیگر طیف ، فناوری تبلیغات نمایشی تا حدی پیشرفت کرده است که شبکه های تبلیغاتی می توانند از داده ها و یادگیری ماشین استفاده کنند تا به تبلیغ دهندگان استراتژی های هدف مند و موثرتر ارائه دهند.

شبکه های تبلیغاتی مانند Google Display Network و شبکه مخاطبان فیسبوک رهبران تبلیغات بنر تبلیغاتی هستند. آنها می توانند تبلیغات شما را در مکان و زمان مناسب به مخاطبان هدف مناسب نشان دهند. و اگر می خواهید کنترل بیشتری بر تبلیغات خود داشته باشید ، به شما اجازه می دهند مکان خود را تعیین کنید. در زیر ، ویژگی ها و قابلیت های هدف گیری شبکه های تبلیغاتی را شرح خواهیم داد:

  1. شبکه نمایش Google

هنگامی که از شبکه نمایش Google استفاده می کنید ، می توانید تبلیغات جذاب بصری طراحی کرده و آنها را در بیش از دو میلیون وب سایت و برنامه ، YouTube و Gmail قرار دهید.

فقط با وارد کردن لیستی از اطلاعات تماس آنها ، می توانید با هدف قرار دادن افرادی که به احتمال زیاد به بازدید کنندگان وب سایت محصول یا خدمات و بازاریابی شما علاقه مند هستند ، مخاطبان جدیدی بیابید.

اگر نمی توانید مخاطبان ایده آل خود را بسازید و یا با مناقصه سروکار ندارید ، می توانید به Google Ads اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهد. ویژگی های خودکار هدف گذاری و پیشنهادات می تواند بالاترین بازده مخاطب شما را برای بهترین بازده سرمایه شناسایی کند.

تبلیغات نمایشی می تواند هنگام استفاده مجدد از مخاطبینی که از قبل با نام تجاری شما آشنا هستند ، موثر باشد. (لینک یکی از مطالب وبلاگ) شاید مایل به خواند این مقاله هم باشد:

  1. شبکه مخاطبان فیس بوک

با استفاده از شبکه مخاطبان فیس بوک ، مارک ها می توانند کمپین های تبلیغاتی فیس بوک خود را گسترش دهند و از همان داده های هدف گذاری که در این سیستم عامل استفاده می کنند ، برای تبلیغ در مجموعه عظیمی از وب سایت ها و برنامه ها استفاده کنند. ناشران در شبکه مخاطبان فیس بوک 50٪ بیشتر از زمان استفاده از Snapchat و Twitter در برنامه های تلفن همراه صرف می کنند.

مارک ها می توانند تبلیغات بومی ، تبلیغات بنری ، تبلیغات تمام صفحه ، تبلیغات ویدیویی در جریان و تبلیغات ویدئویی دارای پاداش (به عنوان مثال "این تبلیغ ویدیویی را مشاهده کنید تا نشانه های بیشتری دریافت کنید!") در وب سایت ها و برنامه های شبکه که مخاطبان آنها در فیس بوک هستند ، قرار دهند. مکرر بازدید می کنند.