/آموزشی

انواع تبلیغات آنلاین (2)

نویسنده: Corey Braccialini

منبع: hubspot.com

ترجمه: شاریوان

در بخش اول این مقاله با نحوه تبلیغ در شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام آشنا شدیم. در ادامه به شیوه های تبلیغ در دیگر پلتفرمها بیشتر آشنا می شویم.

  1. LinkedIn

پلتفرم LinkedIn بیش از 660 میلیون عضو فعال ماهانه در سراسر جهان دارد. کاربران موجود در این شبکه عمدتاً از افراد متخصص تشکیل شده اند که باعث می شود LinkedIn مکانی عالی برای تبلیغات B2B مورد استفاده قرار گیرد. به علاوه، مزیت تبلیغات در LinkedIn قطعاً قابلیت های منحصر به فرد آن در هدف گیری است. در LinkedIn، شما به معیارهای منحصر به فرد هدف گذاری دسترسی خواهید داشت که در سیستم عامل های دیگر موجود نیست. شما می توانید با استفاده از آمارهای منحصر به فرد از جمله عنوان شغلی، عملکرد شغلی و صنعت، کاربران را در LinkedIn هدف قرار دهید. شاید شما فقط می خواهید برای مشتریان بالقوه در سطح مدیر که در خدمات مشتری در صنعت جذب کار می کنند، تبلیغ کنید. قابلیت های هدف گذاری LinkedIn این امکان را فراهم می کند. به علاوه، با داشتن گزینه ای برای درج فرم های لید در تبلیغات LinkedIn، می تواند یک ماشین تولید لید باشد. این امکان برای شما وجود دارد که نه تنها مخاطبان بسیار خاصی را جذب کنید بلکه بدون هدایت آنها به خارج از بستر LinkedIn، مدیریتشان کنید.

جالب ترین نوع تبلیغات در LinkedIn پیام های تبلیغاتی است. پیام های تبلیغاتی به شما امکان می دهد پیام های مستقیم را به مشتری خود ارسال کنید تا اقدامی فوری را برانگیزد.

نحوه استفاده از تبلیغات پیام LinkedIn

ارسال پیام هدفمند با یک CTA

تعامل و پاسخ قوی تری نسبت به ایمیل های سنتی داشته باشید.

تأثیر پیام های خود را بسنجید.

اما یک هشدار: تبلیغات پیامی زیادی را برای افراد ارسال نکنید، چرا که کم کم شکل هرزنامه به خود می گیرند. و مطمئن شوید که پیام ها نیز معتبر به نظر می رسند - اگر در حال نوشتن پیام LinkedIn برای یک دوست بودید، چه چیزی در آن می نوشتید؟

اگر پیام های تبلیغاتی شما بسیار پر باشند، آنها نیز به صورت اسپم معرفی می شوند. به یاد داشته باشید: این کانال یک مکالمه یک به یک است. پیام های مستقیم فضاهای مقدس هستند - اگر می خواهید در آنجا تبلیغ کنید، باید بیشتر وقت بگذارید تا تبلیغات پیام خود را شخصی و مرتبط با کاربران نهایی خود ارسال کنید. و مطمئن شوید که به آنها ارزش می دهید، به گونه ای که احساس اصالت کنند.

شاید مایل به خواند این مقاله هم باشد: دسته بندی فعالیت های تجاری (بیزینس ها)

  1. توییتر

تبلیغات دیجیتال در توییتر کمتر رایج است زیرا دسترسی محرک قابل توجهی برای عملکرد یک برند در توییتر وجود ندارد. این مورد برای توییتر بسیار منحصر به فرد است - اما با این وجود، بسته به اهداف شما، تبلیغات همچنان می توانند نتایج قدرتمندی را ارائه دهند. توییتر ماهانه بیش از 330 میلیون کاربر جهانی دارد. اکثر کاربران بین 35 تا 65 سال دارند.

تبلیغ کنندگان چند موقعیت مناسب را کشف کرده اند که از جذابیت بالایی در توییتر برخوردارند: B2B و تجارت الکترونیکی. بسیاری از شرکت های B2B از توییتر به عنوان ابزاری برای بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند و معروف است که کاربران توییتر پول زیادی را به صورت آنلاین خرج می کنند. این امر تبلیغات ویژه این مخاطبان را به یک استراتژی عالی تبدیل می کند.

توییتر تبلیغات خود را به پنج هدف تقسیم می کند:

آگاهی: در توییت های خود تبلیغ کنید و دسترسی خود را به حداکثر برسانید.

تعامل توییت: در توییت های خود تبلیغ کنید و بازتوییت ها، پسندیدن ها و پاسخ های بیشتر را دریافت کنید.

موارد زیر را دنبال کنید: حساب خود را ارتقا دهید و Twitter خود را دنبال کنید

کلیک های وب سایت: وب سایت خود را تبلیغ کنید و بازدید بیشتری داشته باشید.

همه اینها می توانند با هم کار کنند تا به شما کمک کنند مخاطبان خود را در پلتفرم رشد دهید و کاربران را به مشتری تبدیل کنید.

(لینک یکی از مطالب وبلاگ) شاید مایل به خواند این مقاله هم باشد:

  1. Pinterest

Pinterest یک پلت فرم منحصر به فرد رسانه اجتماعی با 300 میلیون کاربر است که بسیار درگیر و بیشتر زنان هستند. بعضی از افراد می گویند Pinterest تنها پلتفرمی است كه در واقع کاربران می خواهند تبلیغات مارك های مورد علاقه خود را ببینند زیرا در Pinterest همه چیز بصری است.

نحوه تبلیغ در Pinterest در چهار مرحله:

انتخاب یک پین: بهترین پین های خود را تبلیغ کنید تا در مناسب ترین مکان ها ظاهر شوند.

تصمیم بگیرید چه کسی آن را ببیند: هدف گذاری را تنظیم کنید تا افراد مناسب تبلیغات شما را ببینند.

پرداخت برای نپرداخت برای نتایج: پرداخت هزینه تعامل یا بازدید از سایت خود را انتخاب کنید.

پیگیری عملکرد: پس از شروع کمپین، نحوه عملکرد آن را ببینید و تغییرات لازم را ایجاد کنید.

Pinterest برای مشاغل متکی به عکاسی برای فروش محصولاتی که خریدارانش زنان هستند بسیار مناسب است.

  1. یوتیوب

یوتیوب با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه، دومین موتور جستجوی بزرگ بعد از گوگل است. تبلیغات در YouTube قبل و در طی سایر فیلم های YouTube یا به عنوان یک ویدیوی تبلیغاتی مستقل که پس از انجام جستجو نشان داده می شود. از آنجا که می توانید اطلاعات و علایق جمعیتی را هدف قرار دهید، می توانید فیلم های خود را به مخاطبان خاص مرتبط که از قبل فیلم هایی از مارک های مشابه یا موضوعات مرتبط مشاهده می کنند، ارائه دهید.

شاید مایل به خواند این مقاله هم باشد: تبلیغات آنلاین 

  1. اسنپ چت

218 میلیون کاربر Snapchat عمدتاً از افراد بین 18 تا 24 سال تشکیل شده اند.

Snapchat چند نوع تبلیغ شامل تبلیغات داستانی، بخش های حمایت شده در Snapchat Discover و فیلترهای فوری واقعیت افزوده است.

انواع تبلیغات Snapchat کاملاً شبیه گزینه های تبلیغاتی در اینستاگرام هستند. آنچه در واقع Snapchat را منحصر به فرد می کند، فیلترهای فوری واقعیت افزوده است. لنزهای AR توسط یک کسب و کار حمایت می شوند تا لحظات تعاملی را ایجاد کنند که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند و با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

  1. TikTok

بازیگر جدید دنیای تبلیغات شبکه های اجتماعی TikTok است. TikTok با تکیه بر ایجاد فیلم های کوتاه، خلاقانه و اغلب خنده دار کار می کند. TikTok در چند سال گذشته پر طرفدار شده و ماهانه به 500 میلیون کاربر رسیده است. گزینه های تبلیغاتی هنوز محدود هستند. TikTok پیوندها را به وب سایت ها بیش از حد پشتیبانی نمی کند و به تازگی اجازه تبلیغ داده است، بنابراین کسب و کارهایی که در TikTok تبلیغ می کنند بیشتر به جای درج آگاهی و تبلیغات، به افزایش آگاهی از برند توجه می کنند.

تبلیغ فیلم های TikTok به مارک ها این امکان را می دهد تا با مخاطبان جوان آگاهی ایجاد کنند. بیشتر پست هایی که در TikTok مشاهده خواهید کرد هدف خندیدن است. از دیدگاه نام تجاری ، شما می خواهید فیلم هایی خنده دار و همسو با سایر مطالب موجود در این پلتفرم ایجاد کنید. به چیزهایی مانند چالش های رقص و الگوهای رفتاری فکر کنید. این نوع محتوا موثرترین است.