/آموزشی

7 ایده برای پست های اینستاگرام

اگر برای هر نام تجاری یا شغلی حساب های رسانه های اجتماعی را اداره می کنید، احتمال اینکه مدام در جستجوی ایده های پست اینستاگرام باشید زیاد است ... آیا اینطور نیست؟

داشتن پست های قوی اینستاگرام مطمئناً برای داشتن یک حساب موفق مهم است، اما گاهی اوقات ایجاد ایده های محتوای جدید به تنهایی دشوار است. ما این را درک می کنیم، و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

ما لیستی از هفت ایده مختلف پست اینستاگرام را گردآوری کرده ایم که بیش از هرچیز دوست دارید از آنها بدزدید و استفاده کنید - و نترسید از این لیست الهام بگیرید و ایده های شگفت انگیز پست خود را ارائه دهید.!

اهمیت داشتن پست های با کیفیت بالا

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، داشتن پست هایی با کیفیت بالا در اینستاگرام برای موفقیت کلی حساب شما بسیار مهم است. این ممکن است در ظاهر منطقی باشد، اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا پست های با کیفیت بالا واقعاً اینقدر مهم هستند؟

برای ماندن فالورها

اینستاگرام داده های زیادی را در مورد پست ها و حساب شما دارد و می توانید این داده ها را در برگه "insight" نمایه خود پیدا کنید. (این اطلاعات از جهات مختلف واقعاً مفید است، بنابراین باید گاهی اوقات آن را بررسی کنید.)

یکی از مهمترین فاکتور های داده ای که باید از طریق معیارها اندازه گیری کنید، میزان تعامل حساب شما است. میزان مشارکت به میزان فالوورهای شما اطلاق می شود که به طور فعال لایک می کنند، نظر می دهند، مشاهده می کنند و به خوبی با محتوایی که ارسال می کنید درگیر هستند - در مقابل فالوورهای غیرفعال که هرگز درگیر نمی شوند.

داشتن نرخ تعامل بالا نشان می دهد که پیروان شما به محتوایی که منتشر می کنید علاقه مند هستند و تمایل به تعامل با آن را دارند. بنابراین، همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید، مهم است که پست های با کیفیت بالا را به طور مداوم منتشر کنید تا دنبال کنندگان شما بدانند که انتظار محتوای قابل اعتماد و لذت بخش را دارند.

اگر پست های شما پراکنده یا بی کیفیت هستند، دنبال کنندگان شما متوجه می شوند. این امر باعث می شود آنها کمتر به نام تجاری شما توجه کنند، پست های شما را بدون تعامل رد و یا حتی حساب شما را لغو کنند. به همین دلیل لازم است که همیشه محتوای جذاب ارسال کنید - کاربران متوجه می شوند، و در نتیجه حساب شما خوب عمل می کند.

برای افزایش دنبال کنندگان

بنابراین، ما دریافتیم که پست های با کیفیت بالا، طرفداران شما را تشویق می کند تا با پست های شما همکاری کنند، و این به این دلیل است که کاربران هنگام انتشار نوع مناسب محتوا، به حساب اینستاگرام شما علاقه مند می شوند.

چه چیز دیگری می تواند از انتشار محتوای با کیفیت بالا ناشی شود؟ افزایش فالور!

به این ترتیب به این موضوع فکر کنید: ارسال محتوای با کیفیت بالا باعث می شود کاربران به حساب شما علاقه مند شوند. دنبال کنندگان شما می خواهند از آنچه شما ارسال می کنید مطلع شوند، بنابراین آنها بر اینستاگرام مارک شما نظارت خواهند کرد. سپس، وقتی چیزهایی را که دوست دارند (مثلاً پست های با کیفیت بالا) می بینند، می خواهند این پست ها را در حساب های خود به اشتراک بگذارند.

وقتی پیروان شما محتوای شما را مجددا ارسال کنند، همه دنبال کنندگان آنها از حساب شما مطلع می شوند. و وقتی از سر کنجکاوی حساب شما را بررسی می کنند، همه پست های با کیفیتی را که منتشر کرده اید مشاهده می کنند و می خواهند شما را نیز دنبال کنند.

ایجاد تقویم محتوا

شاید فکر می کنید ایجاد پست های با کیفیت بالا در اینستاگرام ایده ای عالی به نظر می رسد، اما همچنین کاری دلهره آور و طاقت فرسا است. این می تواند درست باشد، اما لزوما اینجوری نیست.

یکی از کارآمدترین روشها برای ساده سازی روند ایجاد و انتشار محتوای با کیفیت بالا، ایجاد تقویم محتوا است.

تقویم محتوا چیست؟

تقویم محتوا بهترین راه برای برنامه ریزی و سازماندهی پست های رسانه های اجتماعی شما است، در حالی که می خواهید در تولید محتوا پیش قدم باشید.

با استفاده از تقویم محتوا، همه پست های رسانه های اجتماعی خود را برای ماه آینده برنامه ریزی می کنید. می توانید طرحی برای موضوعات هفتگی طراحی کنید یا محتوای خاصی را در روزهای تعیین شده هفته - هر آنچه برای شما و کسب و کار شما بهتر است، ارسال کنید.

وقتی تصمیم گرفتید که می خواهید رسانه های اجتماعی شما در ماه های آینده چگونه به نظر برسند، می توانید همه پست های خود را دسته جمعی ایجاد کرده و آنها را برنامه ریزی کرده و آماده ارسال کنید. ایجاد همه پست های شما به طور همزمان به دلایل متعدد عالی است.

به عنوان مثال، اگر همه چیز را به طور همزمان ایجاد کنید، سبک محتوای شما به احتمال زیاد سازگار خواهد بود زیرا از یک فضای خلاقانه یکسان برای هر پست استفاده می کنید. علاوه بر این، به شما کمک می کند تا از عقب افتادن پست های خود جلوگیری کنید.

به راحتی می توانید مشغول شوید و سپس متوجه شوید که باید چیزی را در یک ساعت بعد ارسال کنید. هنگامی که از تقویم محتوا استفاده می کنید و پست های خود را دسته جمعی ایجاد می کنید، این مشکل و همچنین نگرانی فراموش نشدن کل پست ها را از بین خواهید برد.

نحوه ایجاد تقویم محتوا

ایجاد تقویم محتوا یک فرایند نسبتاً ساده است. این فقط نیاز به کمی برنامه ریزی از طرف شما دارد، اما ابزارهای زیادی در اینترنت موجود است که به شما در ایجاد تقویم کمک می کند.

بسیاری از این ابزارها به شما امکان می دهند همه پست های خود را همزمان برنامه ریزی کنید. بنابراین، هنگامی که برنامه کلی خود را برای ماه آینده برنامه ریزی کردید (به اشتراک گذاشتن حقایق جالب در روزهای جمعه، تبلیغ یک محصول جدید دو بار در هفته و غیره) می توانید همه پست هایی را که قصد انتشار آنها را دارید ایجاد کنید.

سپس، می توانید این پست ها را به سادگی در تقویم محتوا قرار داده و آنها را برای تاریخ ها و زمان هایی که دوست دارید منتشر شوند، زمان بندی کنید. و ابزار تقویم محتوا در این کنترل به شما کمک می کنند! پست های شما به صورت خودکار منتشر می شوند و تمام این استرس از شما گرفته می شود.

به طور معمول، تقویم های محتوا به شما این امکان را می دهند که پست هایی را که در چند برنامه رسانه های اجتماعی منتشر می شوند، برنامه ریزی کنید، اگر این همان کاری است که می خواهید انجام دهید. بنابراین، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که عکسی را که می خواهید منتشر شده وارد کنید، زمانی که تقویم از شما درخواست می کند زیرنویس خود را بچسبانید، پیوندهایی را که مایل هستید در آن قرار دهید.

برخی از برنامه ریزها حتی اطلاعاتی را در مورد زمان های مطلوب برای ارسال در حساب کاربری شما، بر اساس فعالیت دنبال کنندگان شما و موفقیت پست های قبلی در اختیار شما قرار می دهند. با این حال، اگر این اطلاعات به طور خودکار به شما ارائه نشود، همیشه می توانید آن را به تنهایی از طریق معیارهای اینستاگرام پیدا کنید.

اکنون که در مورد اینکه چرا و چگونه باید بازی ارسال اینستاگرام خود را تنظیم کنید صحبت کردیم، بیایید نگاهی به چند ایده پست اینستاگرام بیندازیم که می توانید از همین امروز از آنها استفاده کنید!

۷ ایده ارسال که می توانید در تقویم محتوای خود قرار دهید

۱. نکات بهره وری را به اشتراک بگذارید

این یک نوع عالی از پست است که باید در کارنامه خود قرار دهید زیرا برای همه صدق می کند و در بیزینس های مختلف بسیار متفاوت است. بنابراین، صرف نظر از نوع حساب کاربری شما، می توانید این ایده پست را برای شما و دنبال کنندگان خود مناسب جلوه دهد.

برای ایجاد یک پست در مورد نکات بهره وری، می توانید به زندگی خود فکر کنید. چگونه بیشترین بهره وری را دارید؟ اگر از دوستان و خانواده خود در مورد افزایش بهره وری راهنمایی بخواهید، چه چیزی را توصیه می کنید؟ تصور کنید که برای دنبال کنندگان خود پست بگذارید، تحت عنوان صحبت با دوستان خود.

همچنین می توانید تمرکز بیشتری بر تجارت داشته باشید و به نکاتی برای افزایش بهره وری در بیزینس خود فکر کنید. چگونه می توان اعضای مخاطب مورد نظر خود را بر اساس ویژگی مشترک خود بهره وری بیشتری داشته باشند؟

به عنوان مثال، اگر حساب اینستاگرام خود را برای یک شرکت پوشاک ورزشی اداره می کنید، می توانید در مورد اینکه چگونه ورزش در زمان های مشخصی از روز می تواند تمرکز را افزایش دهد، صحبت کنید.

این نوع محتوا موثرتر است زیرا، همانطور که قبلاً گفتیم، برای همه صدق می کند. صرف نظر از حساب کاربری شما، احتمالاً دنبال کنندگان شما می خواهند از آنچه که در حال حاضر هستند بهره وری بیشتری داشته باشند.

بنابراین، ارسال پست در مورد این موضوع مطمئناً توجه مردم را به خود جلب می کند و اگر نکات شما مفید باشد (البته که مفید خواهد بود)، دنبال کنندگان شما از این امر قدردانی می کنند، اعتبار بیشتری به حساب شما می دهند و توجه بیشتری به پست هایی که منتشر می کنید.

۲. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) یک شکل فوق العاده از تبلیغات برای مارک ها در رسانه های اجتماعی است. این به محتوایی اشاره می کند که بیشتر از طرف شما توسط طرفداران شما منتشر می شود، اما به تبلیغ نام تجاری شما کمک می کند.

یکی از نمونه های مشهور این امر میزبانی مسابقات اینستاگرام، مانند هدایا است. اگر میزبانی هدیه ای برای محصول جدیدی که مارک شما در حال عرضه است برگزار می کنید، می توانید از کاربران بخواهید که شما را دنبال کنند، در یکی از پست های خود سه دوست خود را تگ کنید و مطالب خود را در استوری خود باز نشر دهید تا همه در اکسپلور وارد شوند.

پست اینستاگرام برای تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر

با میزبانی مسابقه ای مانند این مسابقه، شما یک کمپین تبلیغاتی طراحی می کنید که در آن پیروان شما به همه پیروان خود در مورد مارک تجاری خود می گویند و به معنای واقعی کلمه پیوندی به نمایه شما در آن زمان ارائه می دهند.

این باعث می شود بسیاری از کاربران جدید مطالب شما را بررسی کنند، و بسیاری از آنها نیز احتمالاً به مسابقه علاقه مند خواهند شد باعث می شود آنها شما را دنبال کنند، دوستان خود را تگ کنند و در مورد حساب شما پست مجدد ارسال کنند می توانید ببینید این به کجا می رود.

در مجموع، تشویق فالوورهای شما برای ارسال پست درباره حساب شما بسیار سودمند است. پیشتر، ما درباره تأثیر دهان به دهان در رسانه های اجتماعی صحبت کردیم و این یک مثال کامل است.

سوال بپرسید

به یاد دارید زمانی که ما درباره نرخ مشارکت صحبت کردیم و اینکه تعامل دنبال کنندگان شما با محتوای شما چقدر اهمیت دارد؟ ما به شما نکته ای یادآور می شویم: پرسیدن سوالات یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از افزایش تعامل است.

پرسیدن سوال ایده دیگری است که واقعاً می تواند برای هر حسابی کاربرد داشته باشد و می تواند از آن به روش های مختلف استفاده شود.

به عنوان مثال، می توانید همراه با عکسی قرار دهید و مشارکت را در بخش نظرات تشویق کنید. یا، می توانید یک پست استوری اینستاگرام ایجاد کنید که فقط به پرسیدن یک سوال اختصاص دارد.

همچنین، به یاد داشته باشید که استوری اینستاگرام ویژگی هایی مانند ابزار نظرسنجی را ارائه می دهد، که به شما امکان می دهد سوالی بپرسید و به دنبال کنندگان دو گزینه برای انتخاب به عنوان پاسخ آنها بدهید.

پرسیدن سوال یک راه بسیار موثر برای افزایش تعامل است زیرا به دنبال کنندگان راه مستقیم تعامل با محتوای شما را می دهد. به جای تشویق فالوئرها برای اظهار نظر، شما به طور خاص سوالی را از آنها می پرسید که در ذهن آنها یک پاسخ واحد دارد. وقتی از مردم یک سوال مستقیم پرسیده شود، تمایل بیشتری به اشتراک گذاری آن پاسخ خواهند داشت.

۴. مطالب پشت صحنه را به اشتراک بگذارید

به نظر می رسد که کاربران اینستاگرام از مشاهده اجمالی آنچه در پشت صحنه شرکت های مورد علاقه آنها می گذرد لذت می برند، بنابراین از مشارکت در این روند نترسید!

این یکی دیگر از سبک های ارسال است که در استوری های اینستاگرام عالی عمل می کند و می تواند به روش های مختلف انجام شود. به عنوان مثال، اگر در یک محیط شخصی کار می کنید، می توانید به دنبال کنندگان سفر دفتر خود را انجام دهید.

یا اگر در شرکت شما تعدادی از پرسنل به صورت دورکاری فعالیت می کند، می توانید اعضای مختلف تیم را دعوت کنید تا به حساب اینستاگرام مارک شما وارد شوند و دنبال کنندگان را از محیط کار شخصی خود مطلع کنند.

همچنین می توانید از اعضای مختلف تیم بخواهید که بصورت زنده با مخاطبان وارد تعامل شوند. یعنی شخصی از شرکت شما وارد حساب کاربری مارک تجاری اینستاگرام می شود و روز خود را صرف ارسال پست و تعامل با دنبال کنندگان می کند.

آنها می توانند یک روز معمولی از زندگی خود را نشان دهند، دنبال کنندگان را به گشتی در شهر که در آن کار می کنید ببرند، در مورد نقش خود در شرکت یا هر چیز دیگری که مناسب می دانید صحبت کنند.

پست اینستاگرام که محتوای پشت صحنه را تبلیغ می کند

محتوای پشت صحنه در افزایش مشارکت بسیار موثر است زیرا به شما کمک می کند حس جدیدت و خشکی را در حساب خود دور کنید. هنگامی که به پیروان دیدی از نحوه عملکرد شرکت خود می دهید، آنها احساس می کنند درگیر هستند. این به دنبال کنندگان شما کمک می کند تا با نام تجاری شما ارتباط داشته باشند و آنها را تشویق می کند تا از طریق رسانه های اجتماعی نیز با شما ارتباط برقرار کنند.

۵. مصاحبه با رهبر صنعت

برگزاری مصاحبه با یکی از اعضای برجسته بیزینس شما مطمئناً راهی برای تغییر مسیر است.

این می تواند به شکل یک مصاحبه ایمیلی باشد که از طریق آن سوالات و پاسخ ها را در استوری اینستاگرام خود ارسال کنید. یا اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که شخصاً با رهبر صنعت ملاقات کنید، می توانید محتوای ویدیویی مصاحبه را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

ارتباط با یکی از رهبران بیزینس شما آسان تر از آن چیزی است که انتظار دارید. گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است یک تماس تلفنی یا ایمیل است. البته، همیشه آسان نیست و ممکن است قبل از تماس با کسی که مایل است با شما صحبت کند، باید مداوم باشید یا در نهایت از چندین رهبر بیزینس درخواست مصاحبه کنید.

این یکی دیگر از انواع محتوا برای ارسال به دلایل مختلف است. به عنوان مثال، مطمئناً اعتبار بیشتری برای حساب شما و نام تجاری شما ایجاد می کند. به علاوه، هر کسی که شما را دنبال می کند باید تا حدی به بیزینس شما علاقه داشته باشد. بنابراین، آنها به تماشای گفتگو با یک شخصیت برجسته در آن حوزه کشیده می شوند.

به یاد داشته باشید، بیشتر، اگر نه همه، پیروان شما دارای منافع مشترکی هستند و این به طور معمول ربطی به صنعتی دارد که شما بخشی از آن هستید. بنابراین، پیگیری دنبال کنندگان برای شنیدن سخنان یکی از رهبران آن صنعت مطمئناً برای میزان تعامل شما مفید خواهد بود.

۶. یک کلاژ عکس ایجاد کنید

بله، شما درست خوانده اید-گاهی اوقات بهتر است به اصول اولیه بازگردید، مانند یک کولاژ عکس قدیمی. اینها از نظر بصری جذاب هستند و همیشه توجه افراد را به خود جلب می کنند، به ویژه اگر از نظر زیبایی نیز جذاب باشند.

منابع زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید الگوهایی برای ایجاد کلاژهای منحصر به فرد و جذاب پیدا کنید. اینها می توانند شامل عکس های محصولات شما، اعضای تیم شما یا هر چیزی که مربوط به رسانه های اجتماعی شما در زمان ارسال کولاژ است، باشد.

پست کلاژ عکس بخش بزرگی از موفقیت در رسانه های اجتماعی است. شما باید توجه افراد را به خود جلب کرده و قبل از تصمیم گیری برای ادامه حرکت آن را نگه دارید. بنابراین، سعی کنید یک کلاژ از عکس های مهم ایجاد کنید.

به عنوان مثال، همانطور که احتمالاً با آن آشنا هستید، اینستاگرام دارای ویژگی است که به شما امکان می دهد حداکثر ده عکس را در یک پست واحد قرار دهید. اگر "عکس روی جلد" یکی از این پست ها شامل کلاژ نه محصولی مختلف باشد که می خواهید تبلیغ کنید، به احتمال زیاد توجه فالوورها را به خود جلب می کند، زیرا آنها در فیدهای خود حرکت می کنند.

سپس، هنگامی که توجه آنها را با یک کولاژ جذاب جلب کردید، آنها را ترغیب کنید تا با یک عنوان کوتاه و جالب به مشاهده پست ادامه دهند. سپس، ۹ عکس بعدی در پست می توانند هر محصول را به صورت جداگانه نشان دهند. و، اینستاگرام حتی به شما امکان می دهد زیرنویس هر عکس را در یک پست واحد تغییر دهید. بنابراین، با مرور عکس های محصولات مختلف، کاربران می توانند زیرنویس های منحصر به فرد را برای هر یک بخوانند.

۷. نکات DIY را به اشتراک بگذارید

همه عاشق یک DIY یا ٖDo it yourself (خودت انجام بده) خوب هستند، درست است؟ و مانند بسیاری از نکاتی که تا به حال در مورد آنها صحبت کرده ایم، ایده های DIY می تواند برای هر صنعتی کاربرد داشته باشد. این نکات نباید محدود به هنرها و صنایع دستی باشد-پروژه های DIY می توانند به شکل بهبود خانه، ایجاد مشاغل، مراقبت از چمن، مراقبت از کودکان، تعمیرات ماشین، مراقبت از حیوانات خانگی باشند و لیست همچنان ادامه دارد.

بنابراین، دریابید که دنبال کنندگان شما می خواهند در مورد آن بیشتر بدانند (نکته: به احتمال زیاد به کسب و کار یا صنعت شما ارتباط دارد). سپس، نکات عالی DIY را ارائه دهید تا با آنها در ارتباط با این علاقه مشترک با آنها به اشتراک بگذارید.

به اشتراک گذاشتن نکات DIY ایده بسیار خوبی است زیرا می تواند به شما در برجسته شدن در اینستاگرام کمک کند. مردم عادت کرده اند که در برنامه حرکت کرده و تبلیغات بی پایان ارسال شده توسط مشاغل را مشاهده کنند. اما، اگر نام تجاری شما یک راهنمایی مفید برای DIY داشته باشد که پیروان می توانند در زندگی روزمره خود از آن استفاده کنند، شرکت شما منحصر به فرد و مرتبط به نظر می رسد.

همانطور که گفتیم، همه دوست دارند یک راهنمای DIY خوب مشاهده کنند، بنابراین ارسال این موارد می تواند به دنبال کنندگان در اتصال به حساب شما کمک کند و می تواند به شما در ایجاد یک انجمن از طریق اینستاگرام کمک کند.

بیایید اینها را انجام دهیم

امیدوارم که این راهنمای پست های با کیفیت بالا در اینستاگرام برای شما مفید بوده باشد زیرا شما آماده می شوید تا اینستاگرام خود را ارتقا دهید و پست های خود را به سطح بعدی برسانید.

به یاد داشته باشید، پست های با کیفیت بالا در اینستاگرام می تواند به شما در تغییر حساب کاربری با افزایش تعامل با دنبال کنندگان و افزایش تعداد دنبال کنندگان کمک کند و خیلی هم سخت نیست٬ فقط آن را انجام دهید و مستمر باشید.