/رویدادها

نمایشگاه کتاب 1401

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 21 لغایت 31 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برای سی و سومین بار برگزار می شود. لازم به ذکر است که این نمایشگاه ، به دو صورت حضوری و مجازی از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ بعدازظهر و بخش مجازی به صورت ۲۴ ساعته برپا شده و قرار است هرآنچه در نمایشگاه حضوری عرضه می‌شود در نمایشگاه مجازی نیز ارائه شود.

علاقه‌مندان از طریق آدرس www.book.icfi.ir می‌توانند از امکانات این پایگاه به صورت ۲۴ ساعته استفاده کنند. این سامانه بخش فروش مجازی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

همچنین مخاطبان کتاب می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نیازشان را سفارش دهند.

این رویداد فرهنگی پس از 33 دوره متوالی به یک نمایشگاه کتاب شاخص و مهم در خاورمیانه و آسیا تبدیل شده است. این نمایشگاه بستر مناسبی برای ایجاد ارتباط بین نویسندگان آثار با مخاطبانشان خواهد بود و دوستداران کتاب از حضور در این فضا لذت خواهند برد. سالانه میلیون ها بازدیدکننده از جمله هزاران دانشجو، دانش پژوه و خانواده های آنها از نمایشگاه بازدید می کنند.
این رویداد در حال حاضر به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی ایران انجام می شود. بیش از 1700 ناشر داخلی به صورت حضوری در این رویداد مهم شرکت می کنند. ناشران خارجی نیز به طور عمده مطالب خود را به زبان انگلیسی یا عربی ارائه می‌کنند. جالب است بدانید که نمایشگاه کتاب فرانکفورت بزرگترین نمایشگاه کتاب در دنیا محسوب می شود که هر ساله تعداد زیادی بازدیدکننده را به خود جذب می کند و هر سال در کشور آلمان به مدت 5 روز برگزار می شود و غرفه داران زیادی از کشورهای مختلف در آن حضور پیدا می کنند.