/رویدادها

کنفرانس تجارت الکترونیک آنلاین برای رشد تبدیل

کنفرانس تجارت الکترونیک آنلاین برای رشد تبدیل


این کنفرانس آنلاین در تاریخ 16 JUN برابر با ۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۷ بعدازظهر به‌صورت رایگان برگزار می‌گردد.

به نقل از Turum-burum در این رویداد ۵ نفر از متخصصین برجسته بین‌المللی در زمینه بهینه سازی تبدیل، تجربیات عملی خود را به اشتراک می‌گذارند و ضروری ترین توصیه ها را در مورد چگونگی بهبود وب سایت تجارت الکترونیک به شرکت کنندگان ارائه خواهند داد.

به نظر می رسد کنفرانس تجارت الکترونیک برای رشد تبدیل برای این دسته از افراد مفید واقع شود:

مدیران تجارت الکترونیک

صاحبان کسب و کارها

مدیران بازاریابی

و تمامی افرادی که ممکن است علاقمند به آگاهی از آخرین روش های موثر در رشد تبدیل تجارت الکترونیک باشد.


برگزار‌کنندگان چه کسانی هستند؟

این ریداد توسط Turum-burum برگزار می‌شود. توروم-بوروم یک شرکت UX/UI و CRO اوکراینی با بیش از ۱۲ سال تجربه UX/UI است و عمدتاً بر روی پروژه‌های تجارت الکترونیک متمرکز است. این شرکت ادعا می‌کند با کمک UX بر معیارهای کلیدی یک وب سایت تاثیر می گذارد.


ایده کنفرانس

اکثر بازاریاب‌ها به اجرای تبلیغات در صفحات فرود ناکارآمد ادامه می دهند و صاحبان مشاغل همچنان مزایای طراحی وب سایت را دست کم می‌گیرند زیرا در آن به جای استفاده از روش‌های کارآمد برای بهبود تجربه کاربری، تنها بخش گرافیک سایت را حائز اهمیت می‌دانند.


بر این اساس، Turum-burum تصمیم گرفته تا بهترین کارشناسان بهینه سازی تبدیل از سراسر جهان را دعوت کند. آنها قصد دارند در مورد اشتباهات رایجی که باعث از دست دادن فروش کسب و کارها می‌شود، صحبت کنند٬ همچنین به شما کمک خواهند کرد که ابزارهایی را برای جمع آوری اطلاعات در مورد رفتار کاربر و نحوه سرمایه گذاری در UX کشف کنید.

آنطور که به نظر می‌رسد برگزارکنندگان این رویداد زمان و تلاش زیادی صرف کرده‌اند تا بهترین‌ها را برای اجرای یک صحنه مجازی استفاده و در انتها به رشد کسب و کار شرکت‌کنندگان کمک کنند.


برای اطلاعات بیشتر میتوانید وب سایت Turum-burum را با دقت مطالعه کرده و ثبت نام کنید.