01.کسب و کارهای کوچک و متوسط(SME)ها

تنها نیمی از SME ها از پتانسیل کامل شبکه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان خود استفاده می کنند. بازاریابی، تولید و مدیریت محتوا در فضای وب و رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک یک اولویت غیرقابل چشم پوشی است.

در این راستا موارد زیر تأثیرگذارند و ما در روند تولید و مدیریت محتوا با توجه به آنها به ترسیم استراتژی خواهیم پرداخت:

تولید و مدیریت محتوا نه تنها به کسب و کارها اجازه می دهد بازخوردها را سریعتر مشاهده کنند، بلکه آنها را در قالب نظرات عمومی، پیام های مستقیم، انتقادها و تشویق ها دریافت کنند و به تحلیل آنها بپردازند.

  • انتخاب مناسب ترین شبکه های اجتماعی و ایجاد حساب های کاربری حرفه ای و مناسب.
  • اتشار محتوا با آگاهی از برند در هر مرحله از کسب و کار صورت می گیرد
  • برای شخصی سازی بیشتر، CRM را به ترکیب تولید محتوا اضافه می کنیم.
  • تأکید بر فرآیند ایجاد جذابیت برندها بر اساس شناخت بهتر آنها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
  • استفاده از تمام ابزارهای مناسب و حرفه ای برای تولید محتوا

 ما با ایجاد یک فرآیند چند مرحله ای در تولید و مدیریت محتوا، به عنوان یک شریک کاری قابل اتکا در کنار کسب و کارهای کوچک و متوسط (SME)ها خواهیم بود.

02. ما نشان می دهیم که چگونه با تولید و مدیریت محتوا می توان یک نام تجاری شخصی خلق کنید.

Personal Branding 

ایجاد برندسازی شخصی به کمک تولید و مدیریت محتوا ابزاری قدرتمند در زمان حاضر است. ما روشهای موثری برای ایجاد یک نام تجاری شخصی با تولید و مدیریت محتوا در اختیار داریم. این فرآیند در تعامل با تیم شاریوان نتایج قابل توجهی دارد:

  • ایجاد محتوای منحصربفرد متمایز
  • خلق هویت حرفه ای و کاملاً اختصاصی شده
  • ایجاد محتوای ارزشمند ، آموزشی و مرتبط با تخصص خود

03. کسب و کارهایی که به مرحله بلوغ رسیده اند و نیاز به یک تغییر دارند.

هنگامی که کسب و کار شما به مرحله بلوغ می رسد، محصول یا خدماتی که ایجاد کرده اید سود پایداری ایجاد می کند. در برخی موارد، این موفقیت ممکن است کمی کند شود. آخرین چیزی که شما نیاز دارید این است که تلاش های بازاریابی شما نیز ثابت نماند. لذا تولید و مدیریت محتوا یک ابزار قدرتمند و مورد نیاز در این مرحله می باشد.

برای اینکه کسب و کار مستقر خود را قوی و سالم نگه دارید، روند تولید و مدیریت محتوای خود را تغییر دهید تا مطمئن شوید که در کنار مخاطبان و رقبا، شما نیز تکامل یافته اید. عدم تغییر رویکرد شما در این مرحله می تواند به معنای از دست دادن حتی وفادارترین مشتریان شما باشد.

ما در اینجا، یعنی زمانی که کسب و کار شما به مرحله بلوغ رسیده است، می توانیم برای بازاریابی استراتژیک کسب و کارتان و جلوگیری از کاهش درآمد در راستای تولید و مدیریت محتوا یک هم تیمی حرفه ای و قابل اعتماد باشیم.

بازاریابی محتوا عبارت است از ایجاد و به اشتراک گذاشتن استراتژیک محتوای ارزشمند و مرتبط که معمولاً به طور مستقیم، یک نام تجاری را تبلیغ نمی کند، اما هدفش تحریک علایق به پیشنهادات آن است و در نهایت منجر به عملی سودآور از سوی مصرف کننده می شود. "محتوا" به مطالب وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی، فیلم ها، پادکست ها، کتاب های الکترونیکی، اینفوگرافیک ها، وبینارها و سایر مطالبی اشاره می کند که برای بیان آنچه فکر می کنید و یا با نام تجاری (شخصی) خود منتشر می کنید. محتوا، جدا از شما، محصول و یا برندتان نیست.

بازاریابی، تولید و مدیریت محتوا در موارد زیر بسیار موثر است:

  • افزایش قدرت
  • ترویج اعتماد و دوست داشته شدن
  • ایجاد نفوذ در ذهن مخاطب
  • بهبود سئو
  • ایجاد سرنخ ها و تبدیل ها


در حال حاضر با کاهش اثربخشی تبلیغات و افزایش انتظارات مصرف کنندگان در مورد ارزش درک شده، بازاریابی محتوا در ایجاد برند و فرآیند فروش اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

تولید و مدیریت محتوا یک تلاش بلند مدت است و تیم شاریوان همیشه در این مسیر همراه شماست.